FLASH

Mit Sygehus

Samlet oversigt over dine hospitals-aftaler og fakta.

”Mit Sygehus” er en app, som de fleste afdelinger ved Odense Universitetshospital anvender. Her kan du holde overblik over dine forløb på diverse afdelinger, samt holde styr på fremtidige aftaler og læse relevant information udgivet fra den pågældende afdeling. Du kan hente appen på din telefon og/eller tilgå den på computeren her: https://mit.rsyd.dk.

Ved Center for Leverforskning bruger vi også ”Mit Sygehus”. Du finder os under ”OUH Odense Universitetshospital”, ”S – Afdeling for Medicinske mavetarmsygdomme” og derefter rubrikken ”Center For Leverforskning”.
I menuen kan du blandt andet læse om diverse projekter og projektbesøg, forskningsenheden og finde relevante kontaktoplysninger. Derudover arbejder vi løbende på at lave video-instruktioner, fakta-afsnit om leveren, samt div. råd og vejledninger.

Slutligt kan du ved at bruge NemID holde styr på din fremtidige aftaler.

Vi håber I vil bruge dette smarte værktøj og har du spørgsmål, ris og ros, hører vi meget gerne fra dig.

Redaktionen afsluttet: 26.03.2020