Center for Landdistriktsforskning - CLF

Ph.d.-forsvar ved Birgitte Eberhardt

Birgitte Eberhardt, Institut for Sociologi, Miljø- og Erhvervsøkonomi, forsvarer sin ph.d.-afhandling tirsdag d. 23. april kl. 14.00 i Auditoriet, SDU, Esbjerg.

Birgitte Eberhardt, Institut for Sociologi, Miljø- og Erhvervsøkonomi, forsvarer sin ph.d.-afhandling med titlen:

“Reflektorisk rådgivning og alternative fortællinger nu og i fremtidens landbrug”

23. april 2019 kl. 14:00 i Auditoriet, SDU, Esbjerg

Emnet for forelæsningen er:

Ph.d.-afhandlingen bliver bedømt af et udvalg bestående af lektor Martin Lindhardt (formand), SDU, seniorforsker Hilde Bjørkhaug, Norwegian University of Science and Technology og lektor Lone Søderkvist Kristensen, Københavns Universitet.

Alle er velkomne til at deltage denne dag - Af hensyn til forplejning bedes tilmelding venligst ske til uho@sam.sdu.dk

Redaktionen afsluttet: 01.04.2019