Skip to main content

Vigtig information inden du tilmelder sig et medarbejderkursus

  • Husk din leders accept - Inden tilmeldingen skal du have accept fra din leder.
  • Sådan betaler din enhed for kurset - Ved betalingskurser skal du angive EAN nr. samt en ordreansvarlig. (økonomiansvarlig for din enhed/afdeling).
  • Du kan skrive dig på venteliste - Du kan skrive dig på venteliste, når der ikke er flere ledige pladser på kurset. Du modtager en automatisk pladsreservation ved første ledige plads. Vær opmærksom på, at acceptere pladsreservationen indenfor 1 dag, ellers vil pladsen gå til den næste på ventelisten.
  • Hvis jeg bliver forhindret i at deltage - Hvis du bliver forhindret i at deltage i et kursus kan du selv afmelde dig inden tilmeldingsfristens udløb nederst på bekræftelsesmailen, så en anden kollega kan få glæde af din plads. Ved pludselig opstået sygdom på kursusdagen bedes du venligst give os besked via org@sdu.dk. Ved betalingskurser refunderes deltagerbetalingen ikke ved afmelding efter tilmeldingsfristens udløb.
  • Hvad er der af forplejning til kurset?
    • Under 3 timer: Ingen forplejning
    • 3 timers kurser: Der vil være kaffe/the og vand under kurset
    • Heldagskurser: Der vil være kaffe/the og vand om formiddagen og eftermiddagen. Der vil være frokost som inkluderer en kildevand.
  • Kursusbevis - Du modtager dit kursusbevis pr. mail, når du har deltaget mindst 80% af undervisningstiden. Der udstedes ikke beviser til online kurser.
  • Evaluering af kurserne - Efter afholdt kursus modtager alle deltagerne et evalueringsskema pr. mail. Evalueringen er vigtig, da det bruges som grundlag for planlægning af fremtidige kurser.
  • Nye kurser - Der vil løbende blive udbudt nye kurser og dubleringskurser.
  • Anvendelse af dine data - Navn og anden data i forbindelse med kursustilmelding bruges til deltagerlister og statistik over SDUs medarbejderkurser.

Sidst opdateret: 12.09.2023