Pontoppidan Centret
STILLINGSOPSLAG

Stillingsopslag: Adjunkt i "Digital Humanities" og litterære studier med henblik på Henrik Pontoppidan

NB! Ansøgningsfristen er udløbet. Ved Institut for Kulturvidenskaber, Det humanistiske Fakultet, Syddansk Universitet i Odense opslås et adjunktur i ”Digital Humanities” og litterære studier med henblik på Henrik Pontoppidan til besættelse 1. februar 2021 eller snarest derefter.

NB! Ansøgningsfristen er udløbet

Stillingen er seksårig med en ansættelsesgrad på 10%. Institut for Kulturvidenskaber varetager forskning, undervisning og formidling inden for Filosofi, Kulturstudier, Litteratur, Medievidenskab og Uddannelsesvidenskab. Information om Institut for Kulturvidenskaber findes på www.sdu.dk/ikv.

Læs mere om stillingen her.

Redaktionen afsluttet: 15.12.2020