Center for Grundskoleforskning

Ny centerkoordinator i Center for Grundskoleforskning

Karoline Lund Nielsen er startet som ny centerkoordinator i centeret. Karoline afløser Mette Rose Kjær Thomsen, der fra januar 2024 går i gang med sit ph.d.-projekt.

Karoline har en baggrund som cand.mag.pæd fra Institut for Kulturvidenskaber (nu Institut for Design, Medier og Uddannelsesvidenskab) på Syddansk Universitet. Derudover har hun været studentermedarbejder på instituttet og involveret i centerprojektet "Ukrainske børn i danske skoler."

Mette Rose Kjær Thomsen, der har været centerkoordinator det sidste års tid,  går i januar 2024 i gang med ph.d.-projektet ”Dansk som andetsprog mellem fag, (u)lighed og demokrati”.

Vi ønsker Karoline et stort velkommen og ser frem til, at hun bliver en del af kerneteamet i Center for Grundskoleforskning. Samtidig siger vi også tak for denne gang til Mette, og ønsker hende tillykke med den nye titel som ph.d.-studerende.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os!

Redaktionen afsluttet: 17.01.2024