Center for Grundskoleforskning
Konference

Godt i gang-konference

Center for Grundskoleforskning afholder konference, som byder på musik og kunst samt workshops og indblik i forskningen

Den 1. august er det et år siden, at centeret officielt åbnede. Den planlagte åbningsfest måtte vi desværre aflyse pga. COVID-19. I stedet inviterer vi nu til Godt i gang-konference 29. september 2021 fra kl. 9.30 til kl. 15.45.

På konferencen vil man få indblik i, hvordan Center for Grundskoleforskning forsker om, med og for grundskolen i tæt samarbejde med professionshøjskoler, kommuner, skoler og andre vigtige aktører. Det bliver en konference fyldt med viden, musik, kunst og ikke mindst dialog med alle interesserede.

Læs mere om konferencen og se programmet her. Det er også her du har mulighed for at tilmelde dig.

Redaktionen afsluttet: 08.08.2021