Skip to main content

Underviser

Hvordan er det nu lige man laver en podcast, nedbryder sin undervisning til små digitale elementer, står foran et kamera og meget mere?

Underviserne på cand.public. fortæller her i et sammendrag om deres erfaringer med at tænke deres undervisning i helt nye formater, struktur og indhold. 

 

Karsten Prinds og Nis Boye Rasmussen fortæller om oprettelsen af Nano-Lab´et, samt hvordan de arbejder med underviserne.

 

Faktaboks: 

Etablering af Nano-Lab:

  • Fuld produktionsfacilitet.
  • Undervisere får hjælp til video, podcast, produktion og vejledning til at omformatere deres undervisning. 
  • Der er indtil videre lavet ca. 400 nano-moduler i forskellige formater. 
  • Og der bliver fortsat eksperimenteret med forskellige formater.

 Her kan du høre hver enkelt interview i deres fulde længde

Jonas Blom, lektor på Center for Journalistik, fortæller om sin erfaring ved at have transformeret sin undervisning til andre, digitale undervisningsformater.

 

Susanne Sommer, journalistisk lektor på Center for Journalistik, fortæller om sine erfaringer med de studerende, og hvordan relationen bliver til dem, når meget af undervisningen er digital. 

 

Rasmus Rønlev, lektor på Center for Journalistik, fortæller her om  hvordan man sikrer læringen, interaktion og vidensdeling med de studerende, når undervisningen er digital. 

Hvordan arbejder man som underviser med den fleksible uddannelsesmodel?

Læs mere her