Research Week 2023

Research Week 2023 – en uge i forskningens tegn

Kom og vær med, når vi i hele uge 44 fejrer sundhedsforskningen på OUH og Klinisk Institut! I løbet af ugen vil Klinisk Instituts årlige prisuddeling og adjungering af professorer samt regionens Åben Forskerdag også blive afviklet.

Anerkendte nationale og internationale sundhedsforskere fra både somatikken og psykiatrien vil i løbet af ugen holde oplæg, som tager udgangspunkt i de sundhedsprofessionelles dagligdag - eller morgendagens dagligdag.

Hvem?

Arrangementet er åbent for ansatte eller studerende på et af Region Syddanmarks hospitaler, på SDU eller hos en af vore samarbejdspartnere i Region Sjælland. Du kan deltage uanset faglig baggrund.

Arrangementerne er ganske gratis at deltage i - men kræver dog tilmelding. '

Sidste tilmeldingsfrist er tirsdag d. 24. oktober 2023.

Find det fulde program og tilmelding her

Research Week 2023

Her finder du både det fulde program for og tilmeldingslink til Research Week 2023

www.researchweek.dk