Professortræf

Professor-træf ved Klinisk Institut

Onsdag eftermiddag blev professorer ved Klinisk Institut inspirerede til at blive den første Nobelpris-modtager fra SDU

Nobelprismodtager i "Click" Chemistry Morten Meldal holdt en forelæsning med titlen: ”How to become a Nobel Prize laureate”, hvorefter fire profiler fra SDU med hver deres indlæg udfordrede tanken om en mulig fremtidig Nobelprismodtager fra Klinisk Institut.

På Klinisk Institut arbejder vi som en del af vores strategi med attraktive karriereveje for forskere. Professortræffet var det første af sin slags.

Her finder du en oversigt over andre karrierefremmende initiativer og tilbud ved Klinisk Institut

Nobelprismodtager i Klikkemi Morten Meldal holdt en forelæsning med titlen: ”How to become a Nobel Prize laureate"

Professortræf ved Klinisk Institut med Nobelprismodtager Morten Meldal

Oplæg ved Morten Meldal