Research Week 2022

Posterkonkurrence for ph.d.-studerende fra Klinisk Institut

I forbindelse med Research Week 2022 afholder Klinisk Institut posterkonkurrence for de ph.d.-studerende fra Klinisk Institut. Posterkonkurrencen finder sted mandag den 31. oktober 2022

Der vil blive afholdt en posterkonkurrence for ph.d.-studerende fra Klinisk Institut i forbindelse med starten af Research Week på OUH/SDU mandag den 31. oktober 2022. Senere samme dag bliver prisen uddelt for bedste poster inklusive et rejselegat på 5000 kr.

Selve postersessionen vil foregå fra cirka kl. 11 til 13 i Klinikbygningen på OUH. Deltagere skal ophænge deres postere inden kl. 11 og have mulighed for at være tilstede ved posteren kl. 11-13, samt ved prisuddelingen 16-18:30, såfremt deres poster bliver valgt som vinder.

Posteren må gerne tidligere have været præsenteret på konferencer eller lignende, og må være både på dansk og på engelsk.

Ønsker du at deltage i posterkonkurrencen,  så send en e-mail med navn og forskningsgruppe til moeller@health.sdu.dk senest 23. oktober 2022.

Research Week 2022

Læs mere om arrangementet, se programmet og tilmeld dig her

www.researchweek.dk

Redaktionen afsluttet: 19.09.2022