PhD Cup 2021

Brænder du for at formidle forskningen i dit PhD projekt? Og har du samtidig et lille konkurrencegen gemt i dig, så er PhD Cup’en noget for dig.

Af Louise Skovborg Just, , 02-09-2021

Årets PhD Cup på Klinisk Institut finder sted i forbindelse med Klinisk Instituts årlige Staff Seminar d. 5. november 2021 kl. 13-17 i WP25. Ud over afholdelse af PhD Cup byder dagen også på uddeling af publikationsprisen og prisen til årets ph.d.-vejleder.

Til PhD Cup dyster du mod andre ph.d.-studerende fra Klinisk Institut om at være bedst til at formidle forskningen i dit ph.d.-projekt. Alle ph.d.-studerende, der er indskrevet på ph.d.-studiet eller har fået godkendt deres ph.d.-afhandling i 2021, kan deltage.

Tilmelding:

Indsend følgende dokumenter til Soren.Moller@rsyd.dk senest 6. oktober kl. 12:00:

1. En side, der beskriver forskningen og evt. resultaterne i dit ph.d.-projekt.
    Den enkelte tekst vurderes ud fra, om forskningen er formidlet godt og i et sundhedsvidenskabeligt perspektiv.
  2. Dit billede (á la pasfoto, jpg, minimum 72 dpi)

Juryen udvælger syv af de indkomne abstracts til PhD Cup. Alle syv ph.d.-studerende tilbydes en dags coaching (d. 25. oktober) af Bent Nørgaard i formidling af deres forskning. Til PhD Cup d. 5. november skal alle syv ph.d.-studerende lave en kort præsentation af deres forskning.

OBS! Ved tilmelding siger du ja til, at SDU/OUH må anvende foto og formidlingstekst samt oplysninger fra CV på f.eks. hjemmeside.

Har du spørgsmål til PhD Cup, så kontakt Vibeke Mortensen (vmortensen@health.sdu.dk)

Redaktionen afsluttet: 02.09.2021