Nye lectures

Ændringer i efterårets lectures fra Dias - Danish Institute for Advanced Study

Grundet Corona-situationen er der foretaget ændringer i efterårets program - men DIAS præsenterer stadig en række nye spændende lectures.

Ligesom alle andre har DIAS, grundet corona-situationen, oplevet en række aflysninger og omrokeringer. Der er derfor blevet lavet et nyt program for resten af efteråret. Men der vil stadig være en bred vifte af emner, der vil berøre næsten alle hjørner af universitetet. Der vil være en bred vifte af emner, der vil berøre næsten alle hjørner af universitetet.

Du kan se alle events på Facebook og på DIAS’ hjemmeside.

Alle lectures vil blive livestreamed, da der grundet Corana-hensyn kun er plads til 50 i auditoriet og alt afhængigt af, om forelæseren sidder hjemme eller herude vil det streames fra YouTube eller Zoom.

Redaktionen afsluttet: 20.10.2020