Ny medarbejder

Ny medarbejder på KI - Velkommen til Peter Juul Jørgensen

Byd velkommen til Peter Juul Jørgensen - KI's nye rekrutteringsmedarbejder

Pr. 1.3.2021 har vi ansat Peter Juul Jørgensen som ny rekrutteringsmedarbejder ved Klinisk Institut. Forskningslederne bedes fremadrettet henvende sig til Peter vedrørende alle nye videnskabelige stillinger til Klinisk Institut. Allerede igangværende rekrutteringssager færdiggøres af Karin B. Dieperink og Hanne Lindegaard.

Peter er 29 år gammel, uddannet cand.mag. i amerikanske studier ved SDU, og har senest arbejdet ved AISEC, Odense. Med ansættelsen af Peter har fællessekretariatet ved de kliniske institutter nu to rekrutteringsmedarbejdere:

AC-fuldmægtig Henriette Rørdam Runge, hvis arbejdsområde er stillingerne til Institut for Regional Sundhedsforskning og AC-fuldmægtig Peter Jørgensen, som arbejder med stillingerne til Klinisk Institut.

Byd velkommen til Peter Jørgensen
Peter Juul Jørgensen