Research Week 2022

NY DEADLINE: Indstilling til Klinisk Instituts nye formidlingspris

Klinisk Instituts nye formidlingspris uddeles mandag eftermiddag i uge 44 i forbindelse med Research Week 2022. Du kan nu indstille dig selv eller en kollega. Deadline er udsat til 23. september 2022

Prisen gives på baggrund af kollegial indstilling eller en egen-indstilling med kollegial opbakning fra mindst to kolleger. De kollegiale indstillinger vil blive kvalificeret gennem yderligere analyser af data fra andre kilder som fx. Pure, Infomedia og Altmetrics.

Prisen består af en rejsecheck på 10.000 kr. På dagen uddeles endvidere priser til KI’s bedste vejleder, KI’s publikationspris og en pris til bedste poster i forbindelse med en postersession tidligere på dagen.

Deadline:

Deadline for indstilling: onsdag den 23. september 2022 kl. 12.00.

Indstillinger sendes til vmortensen@health.sdu.dk

Bedømmelsesudvalget består af: