Adjungerede

Forårets fælles tiltrædelse for nye adjungerede professorer ved Klinisk Institut

Fredag den 24. marts 2023 er WP 25 booket fra kl. 14.00 med henblik på afholdelse af fælles tiltrædelsesseminar for nye adjungerede professorer

Har din forskningsenhed en eller flere adjungerede professorer, der ønsker at tiltræde, så bedes I kontakte Vibeke Mortensen - vmortensen@health.sdu.dk for tilmelding.

I kan forvente at hver enkelt professor får 20-25 minutter til sit oplæg lidt afhængig af, hvor mange professorer, der tiltræder på dagen. Vi håber, at både I og jeres adjungerede professorer har lyst til at deltage på en dag med rige muligheder for faglig networking på tværs.

Ved tilmelding skal du medsende:

• Titel på den adjungerede professors oplæg
  • Samt vedkommendes affilieringer til programmet

Eksempel:

"Digital Transformation to Advance Health System Performance:  The Clinically Integrated Supply Chain Strategy"
Anne Snowdon, Adjunct Professor of Clinical Supply Chain Innovation at Centre for Innovative Medical Technology (CIMT), Department of Clinical Research, University of Southern Denmark. Professor of Strategy and Entrepreneurship at University of Windsor, Canada, Academic Chair of the World Health Innovation Network (WIN), and Scientific Director and CEO of SCAN Health – an International Knowledge Translation Platform under the Canadian Networks of Centers of Excellence.

Redaktionen afsluttet: 22.11.2022