GDPR

Information om databeskyttelse og informationssikkerhed

Søger du informationer om databeskyttelse og informationssikkerhed, har du nu mulighed for at finde alle informationerne samlet på SDUnet

SDU opdaterer løbende siderne om databeskyttelse og informationssikkerhed. På SDU's centrale side om databeskyttelse og informationssikkerhed, finder du viden og informationer samlet.

Her finder du SDU’s side om databeskyttelse og informationssikkerhed

På SDU’s side finder du blandt andet en løsning til registrering af sikkerhedsbrud. Her skal du, når du opdager en sikkerhedsbrud, blot indtaste de relevante oplysninger i den nye webformular og klikke ’send’.

Her finder du siden om sikkerhedsbrud

Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet har en side målrettet henholdsvis forskere, undervisere og administrative medarbejdere. SUND’s side er et supplement til SDU’s centrale side om databeskyttelse og informationssikkerhed.

Her finder du SUND’s side om GDPR

Redaktionen afsluttet: 28.09.2021