Research Week 2022

Har du verdens bedste ph.d.-vejleder?

Hvis du har lyst til at indstille din vejleder til prisen for årets bedste ph.d.-vejleder ved Klinisk Institut, så læs med her

Mandag den 31. oktober 2022 fra kl. 16.30-17.00 uddeler Klinisk Institut i forbindelse med Research Week 2022 prisen til årets bedste ph.d.-vejleder ved Klinisk Institut. Herudover uddeler Klinisk Institut den årlige publikationspris, en helt ny kommunikationspris samt en ph.d.-poster Award.

Hvis du har lyst til at indstille din vejleder til prisen for årets bedste ph.d.-vejleder, så skal du sende et begrundet forslag til Vibeke Mortensen på mail:  vmortensen@health.sdu.dk. Vi skal have indstillingen senest den 3. oktober 2022.

Det er en forudsætning for tildelingen af prisen, at både du og din vejleder kan deltage på dagen.

Tilmeldingslink til Research Week 2022 følger.

Redaktionen afsluttet: 05.09.2022