Brobygning for kommende studerende

Er du på sidste år af en gymnasial uddannelse, eller har du færdiggjort en gymnasial uddannelse, så inviteres du til brobygning på en af vores uddannelser:
  • Erhvervsøkonomi (HA)
  • Miljøplanlægning
  • Sociologi og Kulturanalyse.
Brobygning består i at man i tre dage følger forelæsninger og sammen med ældre studerende og en faglig vejleder snuser til studierelevante aktiviteter og på den måde får en fornemmelse af, hvordan det er at læse på en videregående uddannelse. Selve arrangementet foregår fra onsdag den 27. til fredag den 29. oktober på SDU’s campus i Esbjerg.

Tilmeldingen er åben frem til den 21. september og man kan tilmelde sig via www.brobygning.nu. Her kan man også læse mere om selve arrangementet. Man kan læse mere om programmet for de enkelte uddannelser på deres hjemmesider:
Redaktionen afsluttet: 14.09.2010