Barbara Hutniczak, ph.d.-forsvar 20. november 2014

Ph.d.-forsvar

Barbara Hutniczak, Institut for Miljø- og Erhvervsøkonomi, forsvarer sin ph.d.-afhandling med titlen:

“Aspects of Sustainable Harvest of Fishery Resources – Analysis Based on the Baltic Sea Example”

Torsdag den 20. november 2014 kl. 13:00 i Auditoriet på Syddansk Universitet i Esbjerg

Emnet for forelæsningen er:

“The allocation of fishing quotas at the international level: challenges in theory and practice”

Afhandlingen bliver bedømt af et udvalg bestående af professor Brooks Kaiser (formand), Syddansk Universitet, professor Daniel Gordon, University of Calgary og professor Theodore Groves, University of California.

Instituttet er vært ved en reception bagefter. Alle er velkomne til ph.d.-forsvaret og den efterfølgende reception. Tilmelding dog forinden til Ulla Oehlenschläger på mail uho@sam.sdu.dk, eller tlf. 6550 4144

Redaktionen afsluttet: 07.11.2014