Business Lunch 2018

Få næring til din virksomhed

Til virksomheder

Business Lunch 2018 afholdes fredag 2. marts kl. 9.30-12 i området ved auditoriet på SDU Esbjerg, Niels Bohrs Vej 9.

Kan du se dig selv og din virksomhed/organisation i nedenstående scenarier?

• Du har tidligere rakt hånden ud efter SDU-studerende i forhold til enten studiejobs, praktik eller et projektsamarbejde.
  • Du har et ønske om at skabe relationer til SDU-studerende på den korte og lange bane.
  • Du kan have erfaring på forskellige områder med netop disse ting eller et ønske om at få det.

I tidsrummet denne dag prioriteres der undervisningsfri for alle studerende på SDU Esbjerg. Medbring et studiejob-, praktik- eller projektopslag eller genbrug et du måske ikke har fået besat, samt eventuelt en roll-up. Dagen kan bruges som en unik markedsføring af din virksomhed/organisation og samtidig kan der laves aftaler og skabes relationer.

Du kan tilmelde dig her.

Kontakt virksomhedskonsulent Lars Vad ved eventuelle spørgsmål på lava@sdu.dk eller 6550 1079.

For students

Business Lunch - Companies are coming to SDU to meet you

Friday 2 March at 9:30-12:00 by the auditorium at Niels Bohrs Vej 9

Business Lunch is an exclusive event for SDU students. You can get a student job, find an internship or projects that are related to your field of study. The companies and organizations are coming to campus only to meet you. As a prerequisite for the companies participating, they have to bring at least one job, project or internship. So the companies you meet are in a positive mindset and very motivated for creating relationships. This event is taking place only once a year. Grab this chance to meet your future employee and find your student job, internship or project.

Sign up today and bring along some of your fellow students. Sign up on the Facebook event.

Redaktionen afsluttet: 09.01.2018