Ny adjunkt Elzbieta Pastucha

Elzbieta Pastucha er ansat som adjunkt på SDU Dronecenter fra den 1. januar 2019 inden for områderne computer vision og fotogrammetri.

Elzbietas forskningsinteresser ligger inden for fotogrammetri og dens betydning i drone-applikationer, automatisering af rumlig databehandling, både billeder og LiDAR punktskyer. Det kommende semester vil hun undervise i fotogrammetri i kurset "Robotics and Computer Vision2 for UAS".

Elzbieta kommer fra en stilling på AGH University i Krakow, Polen ved Faculty of Mining Surveying and Environmental Engineering, department of Photogrammetry, Geoinformation and Remote Sensing of Environment.

Redaktionen afsluttet: 31.12.2018