Ph.d.-studerende

Ph.d.-studerende med interesse for Personalized Health Care? Reservér datoerne!

Den årlige sommerskole for ph.d.-studerende har temaet: “How to improve dissemination of scientific knowledge on political decision making in health and social services”. Sommerskolen finder sted den 7.-9. Juni 2023 i Vilnius

Formålet med Baltic Sea Region Networks (BSRN) sommerskole for ph.d.-studerende er at lære nye aspekter af sundheds- og samfundsvidenskab og præsentere og få feedback på deres opgaver i en støttende peer-atmosfære.

Temaet for 2023 bringer fokus på, hvordan sundheds- og socialvidenskabens viden påvirker beslutningstagningen inden for sundheds- og socialtjenester i Østersøregionen, og hvilken indvirkning de har på samfundets velfærd og sundhed på politisk plan.

Desuden er formålet at styrke det samarbejdsbaserede netværk i Østersøregionen.

Praktisk

Omfanget af ph.d.-sommerskolen er tre (3) ECTS-point. Du modtager et bevis for deltagelse ved afslutning af sommerskolen.

Intet deltagergebyr, men rejse- og opholdsudgifter skal dækkes af deltagerne.

Ph.d.-studerende, der ønsker at deltage, skal ansøge via BSRN-kontaktpersonen på egen institution. For SDU er det: Professor Lisbeth Rosenbek Minet, Klinisk Institut, e-mail: lminet@health.sdu.dk

Om Baltic Sea Region Network in Personalized Health Care

Baltic Sea Region Network in Personalized Health Care er et tværfagligt og tværnationalt netværk af universiteterne i landene i Østersøregionen, som er:

• Karolinska Instituttet, Stockholm, Sverige
  • Klaipeda Universitet, Klaipeda, Litauen