Afskedsreception for Poul Rind Christensen

Fredag d. 29. juni var kollegaer inviteret til afskedsreception for Poul Rind Christensen, som har valgt at gå på pension.

Fredag eftermiddag d. 29. juni mødtes kollegaer for at tage afsked med Professor Poul Rind Christensen. Poul har været ansat på SDU siden 1993, bortset fra to afstikkere til hhv. Kolding Designskole og Aarhus Universitet fra 2005 til 2011, men samarbejdet med SDU forblev. Poul fik ved afskedsreceptionen mange flotte roser med på vejen, bl.a. disse "... tusind tak for din store indsats, din faglighed og dine kompetencer, dit gode humør og væsen og din evne til at skabe samarbejder, relationer og holdånd gennem en årrække i Kolding".

Poul selv holdte også en tale, hvor han bl.a. sagde "... jeg har været på mange forskellige arbejdspladser. IER er det allerbedste institut. Pas godt på det! ´Vi´ skal stå foran ´jeg´!

Redaktionen afsluttet: 02.07.2018