Formålet med TEK-ADM er at skabe et samlende forum for koordinering og udvikling af fakultets studieadministration.
TEK-ADM består af afdelingsleder for TEK U&K, relevante studieadministrative medarbejdere i TEK U&K, uddannelsesledere, uddannelsessekretær og relevante administrative medarbejdere fra Studieservice (Eksamen). Uddannelsesdirektør samt øvrige medarbejdere kan deltage efter behov.
Mødefrekvens: 3 møder pr. semester og efter behov.
Formål og opgaver
TEK-ADMs formål er at koordinere, facilitere og udvikle forhold relateret til fakultets uddannelsesdrift og -administration.
Gruppen har flg. opgaver:
• At koordinere, implementere og følge op på relevante forhold inden for studieadministration og
-drift
• At bidrage til erfaringsudveksling og vidensdeling om studieadministrative forhold på tværs af fagmiljøer og fakultetsadministration samt at facilitere diskussion af spørgsmål vedr. drift og administration
• At medvirke til udvikling og langsigtet styrkelse af fakultets studieadministration
• At orientere fagmiljøerne om politiske, universitære eller fakultære beslutninger og tiltag vedrørende studieadministrative forhold
• At koordinere og igangsætte implementering af lovgivningsmæssige ændringer eller universitære eller fakultære beslutninger vedrørende studieadministrative forhold
Kontakt
Koordineringsansvarlig Janne Valdgård Petersen - telefon 6550 9624.