Design til debat på Trapholt

Fagfolk med speciale i design og innovation samles til debatmøde. DR-vært Adrian Hughes er ordstyrer.

Hvad er design? Hvilken værdi kan det skabe? Hvorfor er det vigtigt, og hvorfor griber begrebet design sådan om sig i samfundet, i virksomheder og i det offentlige?
Svarene på disse og mange andre spørgsmål gives ved et aftenarrangement på Trapholt torsdag.
Her deltager en række fagfolk inden for design, både forskere og praktikere, og debatten styres af tv-værten Adrian Hughes, der især erkendt fra programmet "Smagsdommerne" på DR2.
Design Debatten er arrangeret af HAU - netværksforeningen for Designstudierne. Foreningen har til formål at knytte nuværende og tidligere studerende sammen med fokus på at udbrede kendskabet til de færdigheder og kompetencer, designstudierne fører med sig.
Netværksforeningen har fået støtte fra SDU’s pulje til Studerende i Centrum.

Redaktionen afsluttet: 22.09.2014