Skip to main content

Louise Hjort X Ingeniørerne

D. 17. juni 2026

Kom med Louise Hjort

Den 17. juni 2026 kl. 16.00 - 19.15 har du og andre skønne piger og kvinder, muligheden for at komme med Louise Hjort ud på SDU til et helt ekstraordinært event.

Har du nogensinde, eller måske aldrig, overvejet at gå vejen mod teknologi? Så er det her event til DIG!

Kom med til en inspirerende eftermiddag på Syddansk Universitet sammen med Louise Hjort og kvindelige studerende fra ingeniøruddannelserne.

Du behøver ikke vide præcis hvad du vil endnu – eventet er for alle, så længe du er en kvinde med nysgerrighed. 💜

Programoversigt

  • Velkomst
  • Netværksbanko
  • Tour de Ingeniør – prøv aktiviteter fra forskellige ingeniøruddannelser
  • Talkshow med Louise Hjort om kvinder i teknologi, fællesskab og fordomme
  • Pizza & tak for i aften 🍕

Vi glæder os til at møde dig!

Rutevejledning

  • Tager du offentlig transport anbefaler vi at du tager letbanen til stoppet "SDU University" og følger skiltene med "Louise Hjort event".
  • Tager du bilen eller cyklen anbefaler vi at du kører til Moseskovvej 67, 5230 Odense og går ind af svingdøren, hvor du vil blive mødt af en studerende.

Tilmeld dig her!

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail mikaj@tek.sdu.dk