Undervisere og oplægsholdere

Hung Tien Vu
Dannie Kjeldgaard

Dannie Kjeldgaard er professor ved Institut for Marketing og Management på Syddansk Universitet og tidligere leder af forskningsgruppen Consumption, Culture and Commerce. Dannies forskning indenfor branding og forbrugerkultur (herunder en del i samarbejde med Søren Askegaard) har blandt andet fokuseret på ritualisering og brandfests, glokale perspektiver på branding, place branding, branding og krop samt nordiske perspektiver på branding. Dannie har været aktiv i netværket Brandbase i en række virksomhedssamarbejder, modtaget DEA's Tietgenpris for sin forskning, er chefredaktør på tidsskriftet Consumption, Markets and Culture, og er gæsteprofessor ved Göteborgs Universitet.

Søren Askegaard

Søren Askegaard underviser og forsker i forbrugerkultur og symboløkonomi på Syddansk Universitet, Institut for Marketing & Management. Han er med-initiativtager til ”Brand Base” , et samarbejds- og innovationsnetværk mellem erhverv og forskning samt skaber af uddannelsen i ”Market & Management Anthropology”. Søren er president-elect for The Global Consumer Culture Theory Consortium, og hans forskning er præmieret af bl.a. Statoil, Fyens Stiftstidende, Dansk Markedsføringsforbund og Dansk Erhvervs Akademi.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies

Acceptér cookies