Det ustyrlige brand

Dato: 3 dage med opstart 25. oktober 2019
Pris: 15.000 kr. ekskl. moms
Sted: Hotel SP34 i København
Tilmeldingsfrist: 15. september 2019 - Tilmeld dig her 
Gå til praktiske oplysninger eller kontakt os 
 

De kulturelle koder i samfundet afgør dit brands værdi

I dag er det i stigende grad de kulturelle koder i et samfund, der sætter rammerne for, hvordan jeres brand skaber værdi.

Men kulturteori er ikke en del af den gængse marketingpalette. Dermed er det også svært for mange bureaufolk og brand managers at udvikle brandværdier, der reelt er vigtige og meningsfulde for forbrugerne.

Det ustyrlige brand giver dig kulturanalytisk indsigt og viden, som du kan bruge til at udvikle en progressiv og tidssvarende forståelse af branding og forbrugerkultur.  

Formålet er, at klæde dig på til at løfte kvaliteten af jeres marketingarbejde med en dybere og bredere indsigt i forbrugernes relation til brands. 
Kurset er baseret på aktuel forskning, og det betyder, at du får holdbar og brugbar viden, som både skaber værdi for dig og din virksomhed.

 

På kurset får du blandt andet:

  • kulturanalytisk forståelse for din virksomheds brand, og om der er match mellem forbrugernes og jeres egen opfattelse af jeres brand
  • nye metoder du kan anvende til at observere og analysere markedet og ideer til, hvordan du skal handle på det, du ser
  • viden om de kulturelle tendenser, der har størst indflydelse på vilkårene for branding
  • sparring fra eksperter til at anvende kulturteoretiske værktøjer i praksis
Se nærmere program og underviserprofiler 

 

Kurset er målrettet erfarne marketingfolk

Målgruppen er særligt mellemstore og store virksomheder og organisationer, hvor brandet allerede spiller en rolle, men som ønsker en bedre forståelse af deres brand, og hvilken betydning det har.

Du får størst udbytte af kurset, hvis du på forhånd har kendskab til og erfaring med branding enten fra bureau eller virksomhed.

Den kulturanalytiske tilgang til forbrug og branding har et fagligt fokus, som betyder, at både marketingfolk med en klassisk managementbaggrund og kreative fra bureauer med en mere intuitiv markedsforståelse kan have stort udbytte af den viden, der kommer i spil. Ofte vil den endda bygge bro mellem de to verdener, og derfor kan du også med fordel tage en kollega med.

Hvis du har brug for afklaring på, hvilken type efteruddannelse der er relevant for dig, kan du booke tid til en gratis karrieresamtale.

Kursets praktiske oplysninger

 

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies

Acceptér cookies