Seksuel chikane – hvordan forebygges det? Kom med til webinar 30. oktober

07.10.2020

Statens Institut for Folkesundhed afholder webinar om seksuel chikane på arbejdspladsen.

Er det ok at pifte efter en kollega, og må man gerne invitere en kollega ud? Hvor går grænsen for seksuel chikane, og hvordan forebygger man det?

Statens Institut for Folkesundhed sætter fokus på et højaktuelt emne i et webinar fredag den 30. oktober.

Webinaret foregår kl. 13.30-15.30. Alle er velkomne, dog henvender webinaret sig primært til HR-medarbejdere, arbejdsmiljø- og tillidsrepræsentanter og ledere.

Der vil være flere forskellige oplæg blandt andet om forekomst, psykiske konsekvenser, lovgivning, forebyggelse og håndtering.

Tilmelding sker ved at sende en mail til institutsekretær på Statens Institut for Folkesundhed, Tina Thorsø Finkelstein, på sif@si-folkesundhed.dk, senest d. 27. oktober. Herefter vil man modtage et link til webinaret.

Klik her