Rund fødselsdag og masterclass i folkesundhed den 21. august - følg med via livestream

19.08.2020

Direktør for Statens Institut for Folkesundhed, Morten Grønbæk, fylder rundt den 21. august og inviterer i den anledning til masterclass i folkesundhed, hvor blandt andet sundhedsminister Magnus Heunicke holder oplæg

Direktør Morten Grønbæk fejrer sin 60-års fødselsdag på fredag og samler i den anledning medarbejdere og samarbejdspartnere til en masterclass i dét emne, der ligger direktøren allermest på sinde, nemlig befolkningens sundhed.

Masterclassen foregår kl. 14-16 fredag den 21. august kan følges via dette link:

Morten Grønbæk har i mere end 30 år arbejdet med de universitære aspekter af folkesundhed, så masterclassen handler om, hvordan man kan påvirke befolkningens sundhed fra andre vinkler.

Fem af Mortens samarbejdspartnere giver deres perspektiv på folkesundhed fra hver deres meget forskellige stole – med tid til debat og spørgsmål.

De fem er Magnus Heunicke, sundheds- og ældreminister, Annette Juhler Kjær, Group Vice President i Salling Group, Sisse Marie Welling, sundheds- og omsorgsborgmester i København, Hanne-Vibeke Holst forfatter og Torben Möger Pedersen, administrerende direktør i PensionDanmark

Se også her

Statens Institut for Folkesundhed