Studentermedhjælper søges til kommunikation på Statens Institut for Folkesundhed

07.06.2021

Studentermedhjælper med journalistisk flair og interesse for sundhedsområdet søges til Statens Institut for Folkesundhed

Vi leder efter en studentermedhjælper, der er i gang med en uddannelse i kommunikation, journalistik, medievidenskab eller lignende, og som har praktisk erfaring med at formidle og skrive nyheder.

Du formulerer dig klart og præcist og har lyst til arbejde med at formidle forskning til forskellige målgrupper og forskellige platforme. Du arbejder selvstændigt, er fleksibel, udadvendt og serviceminded og kan indgå i et team med dine kolleger i kommunikationsafdelingen.

Du må gerne synes, at sundhedsområdet er interessant, og det er også en fordel, hvis du har erfaring med hjemmesideredigering, billedbehandling og sociale medier.

Arbejdstid: Cirka 10-14 timer ugentligt. Vi er fleksible og tager hensyn til dit studie.

Stillingen skal besættes fra 1. august 2021 eller snarest derefter. Ansættelsesperioden er på ét år med mulighed for forlængelse. Vi forestiller os derfor, at du er godt i gang med din bachelor eller i starten af din kandidatuddannelse.

Vil du vide mere?

Stillingsopslag