Joint Venture

Et joint venture arrangement er et samarbejde mellem en SDU-enhed og en eller flere eksterne partnere. Parterne bidrager i fællesskab til arrangementet og deler både udgifter og indtægter.

Udgifter kan typisk være fordelt således, at SDU stiller med vidensfolk, lokaler og fast av-udstyr. Ekstern partner afholder de faktiske udgifter til fx betjentassistance, rengøring og eventuel bestilt udstyr udefra.

Joint venture partnerskab kan være dannet for ét specifikt fælles projekt, eller kan være et tilbagevendende partnerskab.

Et joint venture arrangement har altid en SDU-medarbejder som ansvarlig arrangør. Det er SDU-medarbejderens ansvar at Regler for lån og leje overholdes.

ServiceCentret skal altid orienteres om et arrangement og skal deltage i de møder der vedrører logistik og sikkerhed.

Booking af lokale

Book lokale her

Se lokaler

Gå på opdagelse !

Hjælp til arrangementet

Hvad kan vi hjælpe med

Restaurant

Bestil forplejning her

Særlig opmærksomhed ved Joint Venture Arrangementer

saerlig opmaerksomhed