Kom til seminar: Smart Products and Factories

Foreningen Teknologisk Videndeling ATV-SEMAPP og Mads Clausen Instituttet byder på et seminar d. 29 oktober

Af Sune Holst, , 04-09-2019

Digitalisering gennemsyrer alt i disse dage og ændrer både produkt og produktion. Vi ser intelligente produkter, som selv kan tilpasse sig nye systemer eller omgivelser via sensorfeedback, data logging, remote access og kommunikation. Smarte produkter kan endda være i stand til at forudsige hændelser, som endnu ikke er sket.

Mads Clausen Instituttet indvier Center for Industriel Elektronik (CIE) i starten af oktober. Her vil der blive uddannet ingeniører, som er rustet til at overkomme fremtidens udfordringer inden for digitalisering og effektelektronik. Dette seminar tilbyder en rundtur i den spritnye CIE-bygning, hvor state-of-the-art faciliteter vil blive vist frem, ligesom forskere vil præsentere deres seneste resultater og teknologier inden for dansk industri.

Fra industriens side vil mastodonter som Danfoss, LEGO og LINAK løfte sløret for deres tanker i forbindelse med Smart Products and Factories.

Læs mere og tilmeld dig her.

Redaktionen afsluttet: 04.09.2019