Stor efterspørgsel på MCI Science Show

Siden lanceringen af fysik- og kemishowet MCI Science Show i begyndelsen af 2013 har ingeniørstuderende fra Sønderborg underholdt flere hundrede børn og unge.

Science er sjovt! Efter lanceringen af MCI Science for mindre end et år siden, er efterspørgslen på Mads Clausen Instituttets fysik-kemi- og ingeniørshow bare vokset og vokset. Showet fremføres af ingeniørstuderende fra SDU i Sønderborg, og de har nu afholdt flere end 20 shows og underholdt hundrdevis af børn og unge og vist, at science er både sjovt og uddannende.

Du kan opleve MCI Science Show i uge 42

I næste uge er det skolernes efterårsferie, og her er Sønderborg Erhvervs- og Turistcenter vært for Spooky Days – en række særlige arrangementer for børn i alle aldre. I den anledning kan du opleve MCI Science Show i Sønderborg på Rådhustorvet onsdag d. 16. oktober kl. 14.00. Kom forbi og bliv både ”spooked” og ”entertained”!

Læs mere og book MCI Science Show her: http://www.sdu.dk/scienceshow

MCI Science Show er støttet af INTERREG 4A Syddanmark-Schleswig-K.E.R.N. og med midler fra den Europæiske Fond for Regionaludvikling.

Redaktionen afsluttet: 11.10.2013