Industry of the future – Vækst gennem digitalisering og automatisering

Hvad kan Mads Clausen Instituttet (MCI) gøre for dig og din virksomhed?  Det kan du finde ud af fredag den 2. november, når der afholdes "Industry of the future-digitalisation and automation for your company" fra kl. 12.00-16.00.  Instituttet fremviser her nye muligheder inden for digitalisering og automatisering.

Og det er en oplagt mulighed for at hente inspiration. Der vil blive præsenteret gode eksempler fra virksomheder, der i samarbejde med SDU har haft succes med integration af nye systemer og på den måde har øget deres konkurrencedygtighed.

Du får mulighed for at snakke med forskere fra MCI og Center for Industriel Elektronik (CIE). Forskerne vil fremvise deres kompetencer og fortælle, hvordan de kan hjælpe netop dig og din virksomhed. Endvidere vil de fortælle om de seneste fremskridt på området, så du og din virksomhed kan nå op på næste automatiserings- og digitaliseringsniveau. Sideløbende vil der blive afholdt rundvisninger på Alsion, hvor du får mulighed for at se laboratorier og avanceret udstyr.

Redaktionen afsluttet: 30.09.2018