Mød en sociolog: Fire forskere fra The Sociology Research Group

Kom til endnu et foredrag i "Mød en sociolog" foredragsrækken den 31. oktober

Denne gang lægger fire forskere fra The Sociology Research Group vejen forbi Auditoriet og fortæller om, hvad de hver især beskæftiger sig med på institutgangene. De fire er:

- John Storm Pedersen (Organisation og Ledelse, Professor)
- Gunnar Lind Haase Svendsen (Antropolog, Professor)
- Pia Heike Johansen (Sociolog, Lektor)
- Martin Lindhardt (Antropolog, Lektor)

Arrangementet er tænkt som en spændende mulighed for at høre mere om forskningen som gruppen bedriver, dels for at skabe et større indblik for de studerende i hvad der foregår på instituttet, dels for at blive præsenteret for forskellige tilgange til socialvidenskabelig forskning.

Hver forsker holder et kort oplæg. Efter hvert oplæg der vil være mulighed for spørgsmål og debat.

Yderligere er der på dagen også mulighed for at høre mere om Dansk Sociologiforening. Pia Heike Johansen præsenterer foreningen og medbringer gratis eksemplarer af tidsskriftet ”Dansk Sociologi”.

Foredraget er arrangeret af aktivitetsudvalget, som er et udvalg oprettet af studerende på sociologistudiet.

Arrangementet finder sted tirsdag den 31. oktober, kl. 12.00-14.00, Auditoriet, Niels Bohrs Vej 9, Esbjerg og alle er velkomne.

Redaktionen afsluttet: 25.10.2017