Talrigt fremmøde af psykologistuderende til årsfesten

Hvert år afholder Syddansk Universitet en årsfest for studerende, ansatte og gæster. Igen i år blev sidste fredag i oktober afsat, så det kunne fejres ordentligt, at endnu et år på Syddansk Universitet blev startet godt op.

Psykologistudiet møder hvert år talrigt op til årsfesten, og dette års årsfest var ingen undtagelse. Hvert år er der et par flittige studerende, der tager initiativ til at købe billetter for de mange psykologistuderende der gerne vil deltage, så studiet kan sidde samlet ved langbordene og spise gallamiddagen. I år var tallet endnu engang højt - 170 psykologistuderende købte billet til spisningen, og det vides ikke hvor mange der derudover senere kom til festen.

Humøret var højt og snakket gik blandt de mange psykologistuderende. Rasmus Bundgaard Thomsen (bachelorstuderende) beskrev efterfølgende aftenen som en hyggelig og anderledes fest, hvor han og hans venner mødte op i det stiveste puds til middagen, og blev siddende ved bordet i adskillige timer efter middagen var afsluttet. Oliver De Neergaard Rosendal (bachelorstuderende) kom til festen senere på aften og havde en fest med sine venner på dansegulvet og til diverse koncerter der var arrangeret i løbet af aftenen.

Fælles for de to drenge var, at de synes det er en sjov og anderledes fest man har, når man iklæder sig jakkesæt og fine kjoler, samtidig med at man har en fest på de lange gange på Syddansk Universitet.

Næste år bliver årsfesten afholdt fredag den 30. oktober 2020.

Redaktionen afsluttet: 26.11.2019