"M-prisen" til to dygtige maskiningeniører fra SDU

Vi er stolte over at kunne meddele, at Julie Lynge Madsen og Liv Obbekær har modtaget "M-prisen": En pris for bemærkelsesværdigt gode eksamensprojekter fra Danmarks ingeniørskoler.

Julie og Liv har begge Civilingeniør i Maskinteknik fra Syddansk Universitet.
I deres speciale har de undersøgt en ny tilgang til at analysere vinddata, som kan bruges til at estimere levetiden for kabler på Storebæltsbroen. Det er virkelig spændende!

Vi spurgte Liv og Julie, hvordan det føles at modtage denne prestigefyldte pris:
"At blive nomineret til prisen (M-prisen) er en bedrift i sig selv, så vi er meget stolte og glade for at have modtaget prisen for vores speciale. Vi er også beærede over, at SDU har valgt at indstille vores speciale til prisen."

Dette er virkelig en imponerende præstation og endnu en gang tillykke til Liv og Julie.
Prisen blev overrakt af M-Fonden i samarbejde med IDA Mechanical.
Redaktionen afsluttet: 18.04.2023