- Bentzon, R. F. (2018). Filosofi i biologiundervisning. Filosofi, nr 18 (1), s. 35-39
- Hejl, C. K. (2018). Om at håndtere risikoen for styring eller manipulation. Filosofi, nr 18 (1), s. 8-12
- Hejl, C. K. (2019). Hvad skal religionsfagets dannelsesopgave være og hvordan kan den løftes?. Liv i skolen, 3/2019, s.50-57
- Jensen, S. S. (2018). Filosofi med børn og den multietniske skole. Filosofi, nr 18 (1), s. 21-28
- Jensen, S. S. (2019). Naturvidenskabelig dannelse gennem filosofisk dialog. Liv i skolen, 3/2019, s. 58-67
- Kongshave, M. (2018). Lad filosofien og faget finde sammen igen. Tak!. Filosofi, nr 18 (1), s. 29-34
- Nielsen, A. (2018). Implicitte filosofiopfattelser i undervisningsmaterialer. Filosofi, nr 18 (1), s. 40-44
- Nielsen, A. (2020). ReMida og 'Filosofi med børn' - barnet i centrum. Refleksioner, nr 21, s. 19-22
- Schaffalitzky, C. (2018). Filosofi i Folkeskolen – et nyt projekt ved Syddansk Universitet. Filosofi, nr 18 (1), s. 4-7
- Schaffalitzky, C. (2018). Kan man måle effekten af filosofiske aktiviteter i skolen?. Filosofi, nr 18 (1), s. 45-49
- Schaffalitzky, C. & Nielsen, A. (2019). Filosofisk dialog i børnehaveklassen. Liv i skolen, 3/2019, s. 86-94
- Schaffalitzky, C. & Tang-Brock, C. (2019). Oplevelser af filosofiske dialoger i uformelle læringsfællesskaber. Liv i skolen, 3/2019, s. 104-113
- Schøsler, T. B. (2018). Fra underviser til facilitator. Filosofi, nr 18 (1), s. 13-20