Vær med til at løse en bæredygtighedsudfordring

Nu har du mulighed for sammen med andre studerende og nyslåede dimittender at være med til at løse en af bolig- og livsstilsbranchens både spændende og påtrængende bæredygtighedsudfordringer.

Summer Spin-In

For studerende og dimittender - ansøgningsfrist 2. juli 2020.

Vil du være med til at løse en bæredygtighedsudfordring?

Udfordringen er konkret og egnet til åben innovation – på tværs af kompetencer og vidensfelter.

Du vil indgå i et team med en række forskellige kompetencer som æstetisk design, viden om materialeudvikling, tekniske og digitale kompetencer, viden om storytelling og kommunikation samt økonomi og markedsføring. Sammen vil I kunne nå frem til et stærkt løsningskoncept.

Otte virksomheder stiller tilsammen tre bæredygtighedsudfordringer, som de ønsker løsningsforslag til. Du vælger frit hvilken udfordring, du vil arbejde med, og du og dit team arbejder over fire dage med at løse den konkrete udfordring i virksomheden og præsenterer på den sidste dag løsningen for virksomheden og inviterede interessenter.

Praktisk info

Tidspunkt: Summer Spin-In finder sted fra mandag 17. august til og med torsdag 20. august 2020.

Udgifter: Din spin-in virksomhed lægger hus til og betaler teamets rejse, ophold og forplejning.

Tilmelding: Du vælger en eller flere af de stillede bæredygtighedsudfordringer og sender senest den 2. juli en ansøgning sammen med dit cv og dine kontaktoplysninger til Marianne Huang, Aarhus Universitet – mph@cc.au.dk.

Se en video, hvor nogle studerende fra Summer Spin-In 2019 fortæller om projektet.

Spin-In virksomheder

De virksomheder, der stiller udfordringer offentliggøres løbende på siden her. De virksomheder, der deltog sidste år var:

Klik her og læs mere om Summer Spin-In 2019 og om de deltagende virksomheder.

Det er innovationsnetværket Lifestyle & Design Cluster, der sammen med Kunstakademiets Designskole, Designskolen Kolding, Syddansk Universitet og Aarhus Universitet inviterer til Summer Spin-In 2020 for bolig- og livsstilsbranchen.

Redaktionen afsluttet: 24.10.2019