Vær med til at løse en bæredygtighedsudfordring for design- og livsstilsbranchen

Sammen med andre studerende og dimittender på tværs af faglige kundskaber.

Er du studerende eller dimittend fra Aarhus Universitet, Designskolen Kolding, Kunstakademiets Designskole eller Syddansk Universitet, har du nu mulighed for at deltage i et tværfagligt samarbejde med andre studerende/dimittender om at løse en bæredygtighedsudfordring for én af nedenstående design- og livsstilsorganisationer:

"I had a very nice time working with our team in Esbjerg. It was great to get a look behind the scenes at a successful Danish company and learn from people with years of experience. We were greeted warmly and welcomed into the company. It was a pleasure to work with students from different backgrounds and educations, which brought new insights and forms of knowledge. I would be happy to join again and tackle a new challenge", Sascha Vonk, deltager i Spin In 2019.

Om Spin In 2020

Som deltager i Spin In 2020 bidrager du til med afsæt i FN’s 17 verdensmål at løse en bæredygtighedsudfordring med udgangspunkt i en aktuel udfordring hos en af ovenstående virksomheder. Udfordringen er konkret, vanskelig og egnet til åben innovation – på tværs af kompetencer og vidensfelter.

Du vil indgå i et tværfagligt team af studerende/dimittender med kompetencer inden for design, økonomi og forretningsudvikling, tekniske og digitale kompetencer, viden om storytelling og kommunikation. Sammen arbejder I – ude hos virksomheden – på et eller flere løsningsforslag, som I skal præsentere for virksomhedens ledelse og inviterede interessenter.

Læs mere om Spin In 2020 på Lifestyle & Design Clusters hjemmeside

Hent invitation på dansk

Hent invitation på engelsk

31. august er deadline for tilmelding til Marianne Huang på mph@cc.au.dk.

Herunder kan du se en video fra 2019, som kan give dig en fornemmelse af samarbejdet mellem Woden og deres Summer Spin–In-team:

Herunder ser du en video fra Spin In 2019 om Michael Kvist IPR og Make Nordic, der får hjælp til udarbejdelse af en drejebog for udvælgelse af underleverandører ift deres bæredygtighedsprofil.

Redaktionen afsluttet: 05.08.2020