Foredrag med Ram Narasimhan

Foredrag om Supply Chain Excellence og Publishing in International Journals d. 6. og 7. maj 2014

Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse på Syddansk Universitet indbyder til to foredrag med Professor Ram Narasimhan fra Michigan State University.

Foredraget "Supply Chain Excellence: Tilting the competitive balance" fokuserer på årsager til kompleksitet og styring af kompleksitet i forsyningskæder. Narasimhan vil give eksempler fra industrien, som er nyttige i ledelsen heraf.

Invitation til foredraget d. 6. maj

Foredraget "Publishing in International Journals - A recipe for success" vil diskutere processen fra idé til lancering af ny viden i internationale peer-reviewed tidsskifter.

Invitation til foredraget d. 7. maj

Foredragene er på engelsk. Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendigt og skal ske til Pernille Holst, phc@sdu.dk, senest d. 5. maj.

For mere info kontakt Jan Stentoft Arlbjørn, jar@sam.sdu.dk, 6550 1370

Redaktionen afsluttet: 27.03.2014