Dilemmaledelse - Ledelses-GPS til en ny tid

Afslutningskonference om en række forskellige perspektiver på dilemmaledelse og resultater fra forskningen med deltagelse af forskere og erhvervsledere fra hele landet.

Ledelses-GPS i en ny tid

SDU har været universitetspartner i projektet 'Ledelses-GPS', der omhandler ledelsesdilemmaer, og hvordan man håndterer dem i praksis.

Projektet har arbejdet sammen men en række virksomheder og organisationer, som blandt andet har bidraget med jordnære praktiske eksempler på dilemmaledelse.

Professor Anne-Mette Hjalager fra Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse har gennem hele projektet været SDU's person i samarbejdet, som også omfatter kolleger fra CBS og Aalborg Universitet.

Den 29. november 2018 afholdes en spændende afslutningskonference i forlængelse af projektet, hvor en række vidende personer fra forskellige organisationstyper vil folde ledelsesdilemmaernes dimensioner ekstra ud.

Kom og være med

Tid: Torsdag den 29. november 2018 kl. 12 - 17.

Sted: Copenhagen Business School, Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg, lokale SPs05

Tilmelding: Send mail til seminar.ioa@cbs.dk senest den 15. november 2018

Program: Hent programmet her ...

Redaktionen afsluttet: 06.11.2018