Skip to main content

Artikler fra IMM er fremhævet i JCR's elektroniske jubilæumsudgave

Journal of Consumer Research fejrer 40-års jubilæum med elektronisk specialudgave, hvori tre af instituttets artikler er inkluderet.

Tidskriftet Journal of Consumer Research (JCR) har i denne måned 40-års jubilæum, og i den anledning har de lavet en elektronisk udgave, hvori de lister de mest betydningsfulde og effektfulde artikler for hvert år af tidskriftets eksistens.

den elektroniske jubilæums-udgave af JCT kan du læse de 40 artikler, der er nævnt.

Af disse 40 artikler er 3 af artiklerne skrevet af medarbejdere på institut for Marketing & Management. Medarbejderne er professor mso Dannie Kjeldgaard, professor Søren Askegaard, professor Eric Arnould og deltids-professor Douglas Holt fra forskningsgruppen Consumption, Culture & Commerce.

Læs artiklerne: 

         Branding
         Douglas B. Holt
         Total Citations: 368 | Avg. Citations per Year: 26.29

         Eric J. Arnould, Craig J. Thompson
         Total Citations: 484 | Avg. Citations per Year: 44

         Difference
         Dannie Kjeldgaard, Søren Askegaard
         Total Citations: 96 | Avg. Citations per Year: 9.6
Redaktionen afsluttet: 07.08.2015