Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet
Nyt SUND

Se billeder: Nyt SUND-byggeriet skrider frem

Et år og to måneder. Så længe varer det, før den nye fakultetsbygning til Sundhedsvidenskab står klar til indflytning. Kig med her og se, hvordan byggeriet tager form og få en forsmag på, hvordan Nyt SUND kommer til at tage sig ud på Campus Odense - både inde og ude.

Af Bente Kjær, 13-12-2021

Kig ud over Nyt SUND mod det eksisterende SDU. Den hvide bygning i forgrunden er en del af Nyt OUH. (©Anders Boe)

Kig ud over Nyt SUND mod det eksisterende SDU. Den hvide bygning forrest til venstre i billedet er en del af Nyt OUH. (©Anders Boe)

Kig ud over Nyt SUND mod det eksisterende SDU. I forgrunden til højre ses Koblingsbygningen, som binder Nyt SUND sammen med Nyt OUH. Den hvide bygning i forgrunden til venstre er en del af Nyt OUH. (©Anders Boe)