EnerComp 2017: Konference om energikompetencer - innovation, vækst og uddannelse inden for energiomstillingen

Tid: 23. oktober 2017 kl. 09.30-14.30
Sted: Aalborg Universitet Esbjerg, Niels Bohrs vej 8, 6700 Esbjerg

Læs programmet her

Vækstdrivers, energiarbejdspladser, udvikling af kvalificeret arbejdskraft, bæredygtighed og cirkulær økonomi er blot nogle af de emner, der bliver debatteret på EnerComp 2017. DI Energis nye vision indebærer en fordobling af eksporten af energiteknologi fra cirka 70 milliarder kroner i 2015 til 140 milliarder kroner i 2030.

Men hvordan sikres kvaliteten og relevansen af de uddannelser, der udbydes? Og hvordan fører uddannelse og forskning til ny innovation, der kan øge eksporten, så Danmark fastholdes som europamester i eksport af energiteknologi og kommer i verdenseliten? Dette er omdrejningspunktet for uddannelses-, innovations- og vækstkonferencen EnerComp 2017, som afholdes for første gang den 23. oktober.

Blandt oplægsholderne er politikere og ledere fra Danmarks største uddannelses- og brancheorganisationer.

Tilmeld dig nu og kom med til en dag, der står i uddannelsens, innovationens og den grønne omstillings tegn.

Tilmelding og pris: 299 kroner ekskl. moms. Faktura-adresse oplyses ved tilmelding. Tilmelding skal ske til Maskinmestrenes Forening på e-mail mf@mmf.dk eller på telefon 3336 4920. Tilmeldingsfrist er 16. oktober.

Yderligere information om konferencen hos Jens Bo Holm-Nielsen jhn@et.aau.dk eller sekretariat mf@mmf.dk.

Redaktionen afsluttet: 21.08.2017