SDU Alumnet får nyt ansigt

SDU's officielle netværk for alumner bliver i disse dage udskiftet med et nyt og mere brugervenligt system.

SDU Alumnet har fået ny hjemmeside.

Den nye hjemmeside giver dig en langt bedre oplevelse, når du besøger siden for at læse nyheder eller portrætter, tilmelde dig events eller gøre brug af medlemsfordele. Og nu kan gør det hele uanset, om du sidder foran en laptop eller ligger på sofaen med din mobil eller tablet.

Sammen med den nye hjemmeside følger en ambition om, at du skal opleve, at de nyheder, invitationer og tilbud, du modtager, er relevante for dig. Vi udvikler løbende den nye hjemmeside, så den bliver endnu mere relevant for dig at besøge.

Og vi håber, at du vil holde kontakten til os. For alumner, der deler sin viden og erfaringer med os, bidrager til udviklingen af SDU's forskning og uddannelser. Som for eksempel mentorer, i aftagerpaneler, i undersøgelser og ved at bringe ny viden fra SDU i spil i samfundet.

Som medlem af SDU Alumnet får du så til gengæld adgang til relevant, ny viden og faglige netværk. Du bliver inviteret til arrangementer og får for eksempel fri onlineadgang til tusindvis af faglige tidsskrifter, ligesom du kan gå på Folkeuniversitetet med op til 80% rabat på de fleste kurser i Odense, Kolding og Esbjerg.

Du kan oprette din profil i SDU Alumnet her.
Redaktionen afsluttet: 26.09.2017