Tilmeldingen er nu åben: Kom på Folkeuniversitetet til 25 kroner i Odense og Kolding

For bare 25 kroner kan medlemmer af SDU Alumnet nu tanke ny viden og inspiration på Folkeuniversitetet i Odense og Kolding.

Styrke dine kompetencer med nyt fagligt brændstof til hjernen, når du igennem SDU's alumnenetværk, SDU Alumnet, igen kan komme på Folkeuniversitetet til næsten igen penge.

Du kan vælge kurser, der giver dig mulighed for fordybelse og refleksion, både i Odense og Kolding. Du kan i øjeblikket ikke længere komme på kurser i Esbjerg.

Aftalen betyder, at du kan komme på de fleste kurserne til kun 25 kroner. For de kurser, der koster mere end 500 kroner, får du 80 % rabat.

Vær opmærksom på, at aftalen med Folkeuniversitetet er omfattet af et puljebeløb, som betyder, at aftalen lukkes, når beløbsgrænsen er opbrugt. Så det er først-til-mølle-princippet, der gælder, så du skal være hurtig.

Redaktionen afsluttet: 01.01.2018