MCI-ansat med på liste over Top 50-professorer på Twitter

Lektor Marcel Bogers fra Mads Clausen Instituttet er med på liste over de 50 bedste professorer på Twitter indenfor ledelse, innovation og strategi.

Online-tænketanken LDRLB (Leader Lab) har offentliggjort en liste over Top 50-professorer på Twitter indenfor ledelse, innovation og strategi. Her er lektor Marcel Bogers, der forsker i innovation og underviser på ingeniøruddannelsen Innovation & Business på MCI, Syddansk Universitet, kommet med. Og han er i fint selskab med professorer fra blandt andet Harvard Business School, Stanford University og London Business School.

Marcel Bogers siger, at han er meget beæret over at være med på listen. ”Jeg er glad for, at mine aktiviteter på sociale medier bliver registreret og anerkendt. Via sociale medier, og i dette tilfælde Twitter, kan vi række ud og nå mennesker kloden over. Det reflekterer vigtigheden af at have et bredere udsyn, når forskeres gennemslagskraft vurderes”, siger Marcel Bogers.

LDRLB er en tænketank, der deler viden om forskning i ledelse, innovation og strategi. Læs om Twitter-listen og LDRLB her.
Redaktionen afsluttet: 09.08.2013