Morgenmøder for ledere

Syddansk Universitet i Kolding lancerer nu en række morgenmøder for ledere i den private og offentlige sektor. Første morgenmøde er fredag den 14. marts

Der er dækket op med rundstykker, kaffe og foredrag, når SDU i Kolding inviterer lokale og regionale virksomhedsledere til morgenmøde.

Morgenmødernes formål er at skabe værdi hos virksomheder og institutioner ved at give lederne en række oplæg, der giver indblik i nyeste forskning indenfor erhvervsøkonomi, kommunikation og design.

Oplægsholderne er blandt andre campus Koldings forskere.

Udflytning af danske virksomheder

Der er foreløbig fire morgenmøder i kalenderen. Det første er 14. marts kl. 8 - 9.15.

Her fortæller professor Jan Stentoft Arlbjørn fra Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse og Peer Jespersen fra COO, Easy Food, om danske virksomheders udflytning og hjemtagning af produktion.

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig og skal ske senest tre dage før arrangementet.

Se programmet og læs mere her:

Morgenmøderne på Campus Kolding sker i samarbejde med erhvervskontorerne i Kolding, Vejle, Middelfart, Vejen, Billund og Hedensted Kommuner.

Redaktionen afsluttet: 05.03.2014